Saturday 15 June 2013

PILIHAN NURSING PILLOW TERBAIK DAN BERPATUTAN


Zaman sekarang makin canggih, yup! Sangat canggih, Kecanggihan tersebut sebenarnya mengikut keperluan manusia. Salah satunya Nursing Pillow. Kenapa kita perlukan Nursing Pillow?? Sebenarnya kita memang sangat2 perlukan nursing pillow, sebab..... kdg2 kita balik kerja, pergi sana sini, rasa xlarat nak pegang baby kita masa menyusu, baby nak menyusu badan pun xsenang taw sebab tangan mama dye asyik  bergerak2 sebab lenguh. Mia akhirnya terjumpa beberapa jenis Nursing Pillow yang boleh u all beli mengikut harga yang mampu. Bila Mia buat research baru Mia tahu yang Nursing Pillow ni kebanyakan yang orang Malaysia beli ada 4 jenis.. Antaranya:

1)Nursing Pillow Baby Love
2)Nursing Pillow Bumble Bee
3)Nursing Pillow MyBestFriend
4)Nursing Pillow Lollipop

Setiap jenis berlainan bentuk.. Kalau nk ikut daripada segi harga Nursing Pillow Baby Love dan Lollipop yang berpatutan. Paling Mahal sekali Nursing Pillow Mybest friend.




NURSING PILLOW BABY LOVE

Harganya antara RM30 hingga RM100+ bergantung kepada size. Kalau suka yang ni boleh tengok dekat website yang ni BABY LOVE . Untuk pengetahuan u all, Nursing Pillow Bumble Bee  & Lollipop pun lebih kurang sama dengan Baby Love punya tapi harga murah sikit dalam RM50 mcm tu. Boleh klik website ni tuk beli BUMBLE BEE NURSING PILLOW

BUMBLE BEE NURSING PILLOW


Yang lain daripada yang lain adalah Nursing Pillow Mybestfriend. Sebab apa lain? Harga dia pun lain dalam RM160 ke atas. Memang mahal sedikit tapi direka khas bagi dengan ciri2 keselesaan untuk ibu dan anak. Kadang2 Nursing Pillow yang lain agak lembik juga, kalau Mybest friend punya lebih keras dan statik.. Leps tu ada juga jenis yang boleh diikat pada pinggang dan tempat letak botol susu pun disediakan. Menarik kan?



Yang ni siap ada tempat penyandar! Memang selesalah kan..


Nampakkan memang selesa.. Bila adanya nursing pillow ni barulah ibu2 rasa rjin dn brsemngat nk mnyusukan baby betul x? Lagi satu, kalau kat oversea ni dorang pakai taw nursing bby ni keluar gi mana2.. Jadi sure2 rasa xlenguh pegang baby. Pakai masa dalam kereta ke.. Kan senang tu :)



Nursing pillow ni untuk muslimah seperti kita yang nak cover kita punya tu la kan.. Mestilah kdg2 trpksa menyusu dpn orang.. Mesti rasa malukan. Jadi memang bagus pakai Nursing Pillow jenis yang ni.


Ni contoh pakai... hee... Ad size yang lebih besar tak silap. Ni mcm kecik sgt je kan... hehehe ksian baby..
Okey kalau nk beli baby nursing jenis Mybest friend ni boleh kli dekat sini NURSING PILLOW MYBEST FRIEND



      












No comments:

Blog Archive